har fixat internet!!!

vi fixade internet här så att jag kan blogga ganska mycket fast efter som att jag är på semester så vet in ju hur det är det är inte alltid så lätt att hinna med allt. idag så har vi varit på stranden och badat var asssss sjönt varmt i vattnet och jätte mycket sol tills vi skulle gå hem, då började det rengna:( men det gick över på typ 5 min så var inte så farligt. nu ska vi snart gå och äta ska bli jätte gått med mat!
efetr som jag har internet så kanske det blir någon outfit eller nåt i den stilen så håll utkik. imorgon ska jag fota och jag hart med min system kamera ocjh sladd så det kanske kommer redan i kväll vem vet!!!!♥





Postat av: Ida Bolander

Hoppas att du har det bra!!<3

2012-01-29 @ 16:52:47
URL: http://hoppfreaksen.blogg.se/
Postat av: Elin

Var är du? :) typ...

2012-01-29 @ 19:35:23
URL: http://elinahlander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0