Hej (arga) läsare

Ni har förstått nog att jag tagit en liten bloggpaus, bara för att rensa tankarna.
Schyssta ni är som kommenterar med *host* fina kommentarer. Vet att det är sämst update men jag ORKAR inte blogga, jag kanske inte är född till att blogga?
Näe, asså har 0 blogglust. Vi får se om jag kommer tillbaks eller inte, kan bli över en månad igen innan jag vill blogga, sålänge får ni nog stå ut med Felicia ett tag..Utan mina inlägg. Kanske TVINGAR mig att fixa nått inlägg en dag, men inte imorgon, inte i övermorgon.
Mitt liv går vidare utan bloggen sålänge. Ponnysarna hålls igång och jag och Peppi hoppade höjdrekord idag :D (100 cm)
Kan väl skriva lite som har hänt på alla dessa 4 dagar jag inte bloggat.

12 februari blir min och Magic's första tävling för året. LB/LB på Örebro FRK
14 februari ska vi slutmäta Peppi, nervös!
Hoppas att jag nånsin vill blogga igen, just nu känns det inte som så. Men det kommer nog tillbaks, vi får se helt enkelt.
Bloggpaus alltså nu , en lång tid föröver. I don't know varför jag inte har nån blogglust.

Postat av: Amanda

Sjuk :(



Fattar vad du menar hade skälv en blogg för ett tag sedan. Och när jag inte bloggade på 3dagar så fick jag massa taskiga kommentarer.

Och om man har tänkt börja blogga igen och får en massa taskiga kommentarer i från läsare så tappar man blogglusten. (vet inte hur det känns för dig)

Läsarna som läser bloggen kan ju inte bestämma att man ska blogga varje dag. Om det går några dagar utan update så får man massa askiga kommentarer.



Ta en paus du och strunta i de taskiga läsarna.



Hoppas vi får börja läsa dina inlägg om ett tag igen :)



2012-01-30 @ 08:33:08
Postat av: Lovisa

får man säga "IDIOTER?"



asså dom vet nog int själva vad dom tänker för sånt där har hät mig med och det är så låkt som de bara fins asso... ja tycker dom kan tänka på vad dom skriver!

2012-01-30 @ 20:23:49
URL: http://skoogsmuppparnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0