Spökhistorier del 2

En dag sov en kompis hon mej o så satt vi o kollade på teve. helt plötsligt skrek hon rakt ut o så sa hon att någon andades på henne, och jag satt en bit bort och innan det hade vi pratat om att det kändes som att någon tittade på oss!
Från Anonym

Ett tag efter att min storebror hade gått bort skulle jag sova i hans rum typ, och så började lampan att glappa typ och när man tittade på lysknappen så rörde den sig!
Det kan ju vara inbillning men det kändes så himla verkligt!!
Från Clara





Postat av: felice

hej :)

Kl 21.00 kommer det ett inlägg på våran blogg , där jag tipsar om eran blogg. om det är ok? :)

2012-01-07 @ 19:55:24
URL: http://tavlingsryttarnaa.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Tv stavas inte teve



Mena inget taskigt men tänkte bara på det :)

2012-01-07 @ 21:19:23
Postat av: Anonym

Jag skriver teve...

2012-01-07 @ 21:25:15

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0