Alla läxor klara!

Hej!

Nu har jag precis krupit till sängs, och nu ska jag blogga och svara på era alla roliga frågor!:D Idag så red jag båda mina ponnys i ridhuset, jag började att rida dressyr på Stormis, fast jag vet inte om det var så mycket till dressyr egentligen för hon hoppade och studsade åt alla håll och kanter. Jag red igenom halva programmet för när jag kom till galoppen så började hon hoppa och studsa och i den förvända galoppen så bytte hon eller bröt av så jag var inte så jätte nöjd med henne. Linemet var jätte duktig för han lyssnade på mig mycket bra! Nu ska jag svara på era frågor och dom kommer att bli lite utspridda så det kommer en varje dag tills dom tar slut!´xD





Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0