Very fun day!

Tja! Kom precis hem från stallet, iadg så var Eric med dit och det var jätte kul! Jag red Stormis för Kicki och gissa om hon gick bra, hon var SKIT duktig! Jag tränade på att hålla stilla min hand som jag rör på väldigt mycket och när jag fick styr på den lossnade hela hästen, det känns såååå bar inför tävlingen i seriedressyr på lördag. Efter att jag hade ridit henne så red jag Mentis i lilla ridhuse, han var också duktig men hur pigg som helst i början. Han kunde typ inte skritta! haha!xD men när jag hade ridigt i 10 minuter så började han lugna ner sin. Kommer mer inlägg under kvällen!
PS: om ni undrar varför jag inte bloggade igår så var det för att juag hade ASSSS mycket läxor:/


Fina!!!<33 haha!xD


Postat av: frida

Ja, stormis gick verkligen superfint :)<3 Lycka til på serie dressyren:)<3

Kram Frida

2012-03-15 @ 20:22:27
URL: http://leonardoo.bloggsidan.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0