Mina framtidsplaner och mål för Peppi

Alltid den svåra frågan, ska man sätta målen högt eller lågt så man vet att man klara dom eller hur ska man göra?

Ett mål är ju det man kämpar efter. Man får ha lite drömmar. Men framtidsplanerna för Peppi är att han ska komma ut på lokala hopptävlingar till våren. Hoppa lite LD:er och LC:er. Bara ha roligt!
Tänkte komma ut på en lokal LB också innan jag avslutar 2012, om det går bra med LC:erna vill säga.
Målet är (och jag sa man får drömma) att hoppa LA. Det är en dröm med Peppi att få hoppa högt, att få vara en av dom bästa. Det är min dröm, ehe jag menar mål. Det är en dröm jag aldrig kommer ge upp.
Målet är högt, men jag tror på Peppi och jag hoppas ni tror på OSS?
Peppi, U know I Love You ♥

Postat av: Maja

Ni kommer dit ni kommer! Han blir 8 nästa år va? då blir det omhoppning i LC och uppåt!!! Klart vi håller på er, en dag står ni säkert där på prisutdelningen och väntar på ärrevarvet(y) En dag händer det! Kom ihåg glöm aldrig drömmen! Lycka till ni kommer säkert långt!!!<3

2011-12-28 @ 21:15:25
Postat av: Nikita Jareke

Kul! Jag tror att ni lätt kommer att komma upp på L:A nivå :) Lycka till!

2011-12-29 @ 01:17:01
URL: http://nikitajareke.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0