Avsked...

Ska inte behöva må dåligt för att jag ska tvinga mig själv att blogga, eller hur? Så detta blir mitt sista inlägg på denna bloggen iaf, kanske startar en ny blogg i framtiden men tills dess kan ni finna mig på FB, Alexandra Rystedt.
Innan jag avslutar inlägget kan jag säga att Peppi ska säljas..
Ha ett fortsätt bra liv utan mig för ett tag ;) Men jag taggar helgen då! Fre-sön i hästparadiset! Göteborg, here I come :)
/ Alexandra

Postat av: Vilma

Jag förstår om du inte vill prata om det man jag kan iallafall fråga: varför ska ni sälga han?:(

2012-02-20 @ 20:57:13
Postat av: Elin

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sluta blogga och sälja Peppi?!?! Blähää... :( :( :(

Kommer sakna dig </3

2012-02-21 @ 10:39:39
URL: http://elinahlander.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Varför ska du sälja honom??<3

2012-02-21 @ 19:50:18
URL: http://hoppfreaksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0