god morgon!

Hej! Igår så var jah med bästa Wilma, vi var på skolan och åkte skridskor och pulka. Det var jätte kul, sen gick hem till henne ett tag och sen följde hon med mig till stallet. Igå rså hoppade jag bägge på söndags hoppningen, det gick super. Stormis var världens ängel, hur mjuk och fin som hälst. Linement var ganska pigg och han tyckte att der var jätte kul att hoppa. Nu ska jag snart äte frukost och sen sja pappa köra mig och Wilma till skolan. Hinner inte att blogga mellan skolan och stallet, men det kommer ett inlägg i kväll! Och just det jag kommer inbte ihåg om jag har sagt att jag ska tävla till helgen?? tror att jag sa det men men, ser jag någon där??

Kram Kram!!






Postat av: Vilma

schabraket du har på den översta bilden vart her du köpt de?:D

2012-02-13 @ 07:54:25
Postat av: ida

Hej! Vilken fin blogg du har :) Har läst den länge och det är alltid lika intressant att läsa. Jag undrar om du gör bloglovinbyte eller länkbyte?

Kram

Ida på Aqipage

2012-02-13 @ 20:40:27
URL: http://aqipage.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0