Hemma från en kul dag i stallet!

Hej nu är jag hemma från stallet. Idag så blev det som jag sa Stormis i stora ridhuset det var 8 hästar där så var lite svårt att rida. Så man fick rida där det fans plats, jag red mycket på volt båda varv. I galoppen var hon jätte fin gick i form hela tiden. Pappa hade med Linement ner var meningen att han skulle stå i manegen när jag red men det var så fult så han fick stå utan för. Jag gick in i lilla ridhuset med honom då vi la fram lite bommar 4 st jag travade fram och jobbade som vanligt sen började jag trava övar bommarna åt båda håll sen så gick jag över i galopp höger gick jätte bra men åt vänster så tyckte han att det var lite jobbigt  så efter några gånger så gjorde han sin special skruv så jag ramlade av! så gjorde han 3 gånger:) haha!!  Nu blir det att fixa lite tidsinstälda!

Kram♥





Postat av: Anonym

kommentera detta inlägg : http://tavlingsryttarnaa.bloggplatsen.se/2012/01/16/7113153-veckans-blogg/

och du har chans att bli veckans blogg :)

2012-01-16 @ 22:23:27
URL: http://tavlingsryttarnaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0