Love U More

Ibland tänker jag varför jag fastnade just för denna lilla knäpponnyn?

Hon uppfyllde inte så många av mina "krav". Hon var ingen maxad C, hon var ingen valack och hon var ingen maffig irländare.
Men ändå så satt jag och log i FÖRSTA skrittsteget. Hade inte sett en enda film på henne, hade bara sett en enda bild, annonsbilden.
Min första tanke var "denna ponnyn ska jag ha!". Valde en ponny som hade gått med graman varenda ridpass på ett ungefär, en ponny som inte kunde gå ner ärligt i form, en ponny som hade bakben som flög åt alla håll, en ponny som körde upp huvudet och var allmänt het. Men även en ponny med ett hjärta av guld.
Hon är den lättaste hästen jag ridit, men ändå den svåraste.
Om hon hade varit en människa skulle hon lätt kunna varit min bästavän. Hon förstår mig så bra. I hennes ögon ser jag inte bara "mat, mat, mat" utan kärlek. Hon bryr sig om mig, jag betyder nått för henne. Varje dag i hagen kommer hon gåendes lite försiktigt och när jag ska ta in henne lägger hon alltid sitt huvud mot min axel, det brukar vara våran hälsning! ♥
Hon är den hästen med mest personlighet. Ingen häst har någonsin varit så gullig mot mig som min lilla tjej.
Hon betyder allt för mig, gulleponnyn. Hon har lärt mig så otroligt mycket och jag hoppas hon kommer vara i våran ägo föralltid! ♥
Världens bästa tjej ♥ Jag älskar dig!

Postat av: Lova Lundqvist

vad söta ni är tillsammans <3

2012-01-13 @ 23:39:36
URL: http://stallbruden.blogg.se/
Postat av: Hanna

Magic är bara hur fin som helst! <3

2012-01-14 @ 10:50:35
URL: http://ponniebruden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tröttnar att gå in här när det är så dålig updata

2012-01-14 @ 21:15:34

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0