Nya ridstövlar!

Yes, om jag får sålt mina tretorn stövlar får jag köpa nya :D
Lutar mest åt Pioneer Crocodile svarta.

Har ni någon efarenhet av dom? Är dom värda att lägga många tusen på?

Annars kanske det blir ett par Mountain Horse Supreme High Rider.
Dom har jag känt på och det var väldigt mjukt läder. Stilrena också..
Millenium Ramses 3 Black ridstövel – De Niro Boot
Millenium Ramses 2 Moka ridstövel – De Niro Boot
(i svart)
Vacker ridstövel The Rose från De Niro Boot
Millenium Galaxy ridstövel från De Niro Boot
Men helst av allt vill jag ha någon av dessa, fast de är inte dom billigaste direkt..
Vad för ridstövlar har ni? Är ni nöjda eller missnöjda med dom?


Postat av: Annika

vad är det för storlek i dom och vad kommer dina tretorn att kosta :)

Snälla inte dom i krokodilskinn haha

2012-01-25 @ 11:56:10
Postat av: WiiFii

Krokodilskorna var ju ursnygga! Läckra!

2012-01-25 @ 16:37:11
Postat av: Vilma

krikodilstövlarna är skitsnygga men dom är snyggast i vit;)nr4 är också skitsnygga utan tvekan!! men nr5 är absålut bäst av alla tycker du ska ta dom för dom är stilrena men sticker ändå ut!!:D nr2 och 3 är ganska snygga ok men absolut inte fula..! men helt ärligt så tycker jag nr6 är jättefula... gillar inte alls sulan och modellen/färgerna på den inget illa ment men.. man har ju olika smak men kommer ju inte dissa dig om du tar dom;)

2012-01-25 @ 19:56:03

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0