Ett svar till!

Vilma om Hemma från skolan!<3:

Du har jätte fina ponnysar hur kom det sig att du började rida och att ni köpte 2* ponnysar?



Ja du, det var en svår fråga men det började med att min mamma och pappa gillade hästar och när jag var tre år få fick jag en sommar häst. Sen när jag var fem år så fick jag Linement, då var han 6 år och en busig trav ponny! dom två första åren så skrittade och travade jag mäst i skogen men när jag blev 8 år såp började vi rida i ridhus. Och sen så började jag ju tävla men förra året så var jag på en träninga för Eva och då kändes det inte riktigt bra så vi fick gå hem, och dagen efter så gick vi dit på ett nytt försök men samma ska då jag fick gå hem för han var halt. Han skrittades i en månad ungefär men han blev inte bätre så vi åkte till atg kliniken i Karlstad, och då fick vi rönka honom, då visade det sig att han hade spatt. Då sa vi att jag kommer att tröttna på att bara skritta så vi köpte Stormis. Så det var anledningen att jag hade två hästar!xD



Postat av: Vilma

Okej tack för svaret!:D

2012-03-29 @ 18:13:02

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0