Dagens ridpass!

Idag blev det ett dressyrpass runt banan med Peppe. I början fick han jogga igång, sen började jag jobba honom. Mycket flyttande åt båda hållen och mycket ökningar & minskningar. Jobbade så i ca 5-7 min, då fick jag loss honom och han gick jättefint i form, gäller bara att få loss honom, sen går han som en dressyrponnii ;)
I galoppen gick det väl sådär, han blev väldigt rak och lång. Men varierade mycket här också med ökningar osv. Dock så gick han väldigt med huvudet utåt i högervarvet. Men idag försökte han inte få av mig iallafall. Fast vid nått tillfälle blev han lite sur på mig.. Jobbigt när matte kräver nått av mig..
min sits.........-.-
Med Magic gick jag bara lite med henne. Haha, jag och Magic hade skitkul! Kanske kommer film nångång när jag åker "skridskor" med Magic ;) Hihi.
Mina bästavänner♥ Love U


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0