Föööörlååååt

Lite halvdan uppdatering här ja men eftersom det är juletid typ orkar jag inte uppdatera här så mycket.
Idag har jag iallafall ridit mina hästar i ridhuset. Peppi var verkligen SJUKT fin! Han var mjuk, följsam m.m
Gjorde mycket serpentiner och 8:or. Han gick runt för skänkeln väldigt bra.
Magic var stressad ibörjan men hon lugnade ner sig lite hon också på slutet. I galoppen lät jag hon bara rulla på. Tränade även lite galoppombyten vilket gick sådär..

Postat av: Ida Bolander

Det är bättre uppdatering här än på min blogg!! :D

2011-12-31 @ 17:57:12
URL: http://hoppfreaksen.blogg.se/
Postat av: SAMSAM

jag uppdaterar på min sida varje dag,varje timme,varje minut,varje sekund så det så!!!!!!!!!!!!!!

NNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

å föresten så har jag inte nån sida sådäså!!!!!

2012-01-10 @ 21:37:55

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0