God middag, typ?

Nu är jag hemma från stallet!

Peppi red jag först. Han var verkligen inte rolig idag, för jag red ut ensam till Rävlinge, fram och tillbaks. I skogen så ville han inte gå i leran...Så fort han inte ville gå fram stegrade han sig, skithäst -.-
Sen i galoppen bockade han nästan av mig så jag hamna fram på halsen, såklart passade han på och börja skena typ. Fast fick stopp på honom iallafall. Påvägen Hem var han jättesnäll och gick i leran.
Sötnosen, jag älskar dig ändå ♥

Sen red jag ut på Magic. Mötte Elin och sen red vi iväg till Fryken. Sen mot stall Tegelbacken och galopperade lite.  Mycket galopp idag, härligt! Dock gick min stigbygel sönder så jag fick galoppera utan stigbyglar. Hur jag satt kvar är en gåta, haha ;)

Postat av: Elin

HAHAH ja! xD<33

2011-12-17 @ 13:52:40

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0