Hej på er igen!

Jag har ju inte bloggat på ett tag men det har varit för att det har varit mycket hemma inför jul och så! Men nu ska jag skriva lite om vad som har hänt. I måndags så red jag Linement bar backa på lilla banan och efter som Stormis är halt så kunde inte jag rid henne då. Tisdags så brukar jag ju rida på lektion men i stället på red jag innan så att jag och mamma skulle hinna att jul baka. Igår så var jag bara i stallet jag red inte någon av hästarna, jag var bara där och gosade. Idag slutade jag skolan halv 11 så då skulle jag till stallet men jag han inte för jag skulle hjälpa pappa på hans jobb så att vi skulle hinna att klä granen ikväll så jag tror att mamma redan har varit där när jag kommer hem. Stormis är ju halt än fast nu vet vi vad det är hon har ont av, hon har en hov böld i höger bak :(

Nu ska jag fixa lite tids inställda!!!!

Kram!♥






Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0