Hejzan!

imorse så var jag på badhuset med Wilma och sen när hon hade åkt hem så åkte jag och mamma in till stan för att köpa lite saker in för nyår och då skickade Julia sms och frågade om vi kunde va och då sa jag att det gick så han har varit med nig i sallet hela eftermiddan. nu är jag hemma och imorgon så ska Julia sova här. idag så skulle jag rida linement i lillaridhuset fast när jag kom dit så var det en med en hund där och då frågade jag om det var hund sak där nu men då sa hon nej, då frågade jag om jag kunde komma in och då sa hon att det var bokat för hundar. Då blev jag sur på henne för jag ställde samma fråga men den ville hon inte svara på. då gick vi till stora och där var det lektion så då fick et bil att rida ute, då var det ju tvunget att vara jätte hårt i backen så det blev bara en skritt med honom idag. Stormis red jag för Kicki, jag var inte så nöjd sj men kicki sa att det var super bra så det är nog bara att lysna på henne.
Kram!!<33




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0