Hemma från Karlstad!

Nu är jag hemma och har ätit lite!

Idag på träningen var Linement jätte fin och
lite pigg var han också. Men det gick toppen än då! Han hoppade allt utan svårigheter lite svårt var det när vi skulle hoppa på böjt spåt, vi skulle komma i galopp på lång sidan och sen skulle vi vända ifrån väggen som att vi skulle rida bredvid hindret och sen skulle vi flytta in för skänkeln så vi kom mitt på .

Det var lite svårt för att det blev ett så kort galopp språng innan hindret (för mig). Vi hade också mycket trav över bommar vid det hindret som jag just berättade om var det 5 bommar ut lagda på böjt spår dom skulle vi göra i prensip samma sak på.

Han var ganska fin i höger men han var finare i vänster. I höger så var dom första gångerna inte så bra men i slutet i höger så gick det riktigt bra. I vänster så gick alla gångerna toppen han var jätte lös och väldigt lydig!

Stormis gick det typ lika med det enda som var annorlunda med henne var att jag fick hoppa serien som stog framme med henne. Eva tycke att det var och ta i lite med Linement. Mamma fotade lite, ska nog ladda in dom i daton nu och sen lägga ut dom på bloggen! ♥

Kram!














Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0