Mina mål 2012

  • Magic: Få bra flyt i LA:er och LB:er. Och kvala MSVB.
  • Peppi: Starta LB med bra resultat.
  • Magic: Träna lydnaden och verkligen försöka börja dressyrträna med henne så jag får loss henne i båda varven.
  • Peppi: Försöka träna dressyr med honom också. Träna lydnaden framförallt.
  • Mig själv: Säga goodbye till vänner som inte bryr sig om mig mera, bort med dom.
  • Mig själv: Försöka lyfta bloggen till en ännu högre nivå!
  • Mig själv: Vara mig själv hela tiden. Att vara Alexandra Rystedt, för det är jag, ingen annan.
Låter detta bra tycker ni? Tycker detta låter riktigt bra och jag ser fram emot 2012 vad den har att erbjuda!

Postat av: Elin W

GILLA!^^<33

2011-12-20 @ 14:25:37

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0