slawik.com & Pollux

Kan titta om och om igen på alla slawik.com's bilder.

Kommer ihåg på Pollux tiden när jag hade lufthästar i forumet, då gjorde man hästar och ett stall och sen tog man några bilder till det. Tog alltid Slawik bilder. Minns även att man skrev typ familjen som ägde gården och så xd

Saknar det faktiskt, pollux forumet var som en familj, fanns många snälla och fina människor där som jag saknar, b.l.a http://elinahlander.bloggplatsen.se/, haha kommer du ihåg?

Aja, åter till ämnet. Ville bara tipsa om världens bästa fotograf! Christiane Slawik. (slawik.com)





© Slawik.com


Postat av: Elin

OM jag minns! Har inte gått ur än, men kommer nog göra det, jag menar har du sett nya forumet? Och herregud de ska byta namn till PennyGirl?!



Ahh ibland saknar jag dig med där :) Hihi minns att jag beställde en "logga" till mitt lufthäststall och puttde tråden typ hundra gånger, sen skrev någon att du var avstängd, det hade jag inte märkt xD Tänkte att mååste hitta på din blogg, kikade in på Team Lersäter, tur var det för sen dess har jag följt dina bloggar hack i häl!

2011-12-22 @ 22:23:49
URL: http://www.elinahlander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0