Uppe tidigt :(

Tjenare bloggen!
Vet att vi haft urusel uppdatering dom senaste dagarna. Men Felicia har väl fullt upp när hennes småkusiner är där (vet själv hur dom är, haha..) och jag har inte haft ork eller vilja uppdatera. Nu på jullovet ska man vila ut och då går annat före bloggen, ledsen för det. Men statistiken är godkänd ändå, trodde den skulle vara nere på botten, haha.
Ska försöka blogga lite idag OM NI GER FÖRSLAG VAD JAG SKA SKRIVA OM, ANNARS BLIR DET INGEN MER UPDATE IDAG!!
så kommentera i kommentarsfältet vad jag ska skriva om.
Nu ska jag bege mig till stallet och rida 2 pigga ponnysar. Bye

Postat av: Anonym

Ska du åka på hoppkurs på rudskogen rf?

2011-12-27 @ 10:07:59
Postat av: Nikita Jareke

Kan du inte skriva om vad du har för framtidsplaner och mål med Peppi? Skulle vara kul att höra :)

2011-12-27 @ 21:26:00
URL: http://nikitajareke.blogg.se/
Postat av: SAMSAM

DU KAN SKRIVA OM ATT JAG ÄR VÄRLDS BÄST PÅ ATT RIDA.

DET VET VÄL ALLA ATT JAG ÄR ELLER HUR VISST ÄR JAG DET.

NNNNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-12-27 @ 23:02:46

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0