Dålig uppdatering!;(

Det har varit mycket dålig uppdatering dom senaste dagaran, men idag så har jag rest hela dagen gick upp kl 5:30 imorse och resten har jag åkt bil och flyg. Igår var det ju sista dagen i Thailand så jag valde att inte blogga och i stället vara med familjen och bara njuta. Det kanske ni fattar?? aja, imorgon startar ju Alexandra för första gån gen för ARK ska bli kul att kolla resultatet! Nu sitter jag i bilen och bloggar har ca 1,30 kvar till Edane, sen blir det STALLET!!!! ska bli kul att träffa mína små!!! Kram kram!!!<33


Postat av: Sofie

När dras vinnaren i bloggtävlingen?

2012-02-11 @ 21:58:04
Postat av: Lova

när dras vinnaren i bloggtävlingen?? Den skulle ju dras den 9/2 :)

2012-02-12 @ 15:31:42
URL: http://stallbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0