Trött och äntligen hemma!

Hej! nu har jag precis kommit hem från stallet. Idag så tränade jag Linement för Eva och det gick jätte bra! Han var lite pigg i början men efter ett tag så lungnade han ner sig. Vi pratade mycket om att hästen måste ha ett bra tempo och att hästen ska lyssna om man vill ta tillbaka eller öka. Det var en jätte bra träning och jag är mycket nöjd med hela dagen. Stormis red jag innan Linement i stora ridhuset, jag tränade på lätt:A1:an och jag är mycket nöjd med henne också. Imorgon så ska jag vara med Julia Benzon min bästis, vi ska vara i stallet och och sköta om mina små hästar! Kl 9 så ska jag rida program för Christina Strand, är jätte taggad och det ska bli jätte kul. På efter middagen så ska jag träna för Eva med Stormis, så får vi se hur det går. På kvällen så kommer Carro och ska sova över och vara häst skötare till mig på Söndag!
aja, nu måste jag nog sova ska upp jätte tidigt imorgon!
Kram karm!<33


Första Eva träningen med Stormis!



Postat av: Julia

Vad heter den Eva i efternamn som du tränar för??:)

2012-02-25 @ 18:13:14

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0