Åren

År 2009 startade jag upp min första blogg. Där skrev jag jag kanske 4 inlägg? Sen startade jag upp en annan blogg: DominoSarja. Tyvärr raderade jag den bloggen :/ Den innehöll mycket av mitt liv som jag velat gå tillbaka och läsa nu.
Efter detta tog jag en lång bloggpaus, tills mars 2010. Då startade jag upp arphoto.blogg.se
Gjorde små korta inlägg med massa hjärtan och smileysar. Hade kanske 2 läsare, hehe.
Fast det förstår jag nu..  Var inne i en lite fotografperiod där, meningen var att ha en fotoblogg, därav namnet: "ArPhoto". Hade precis "lärt känna" Nikke då :') Så då fotade jag endel.



Amanda hahaha! typ 2008..

Ett inlägg utdraget från andra inlägget på bloggen. Mm, undvik smileysar ja...

April 2010 bloggade jag på som vanligt med tråkiga inlägg, hehe. Tyvärr skrev jag inte så mycket om ridpassen, var inte så intresserad att blogga om hästar så det blev mest  lite resultat från tävlingar.
Började så smått lära mig mer om design. Hade inte ett riktigt redigeringsprogram utan använde picnik.
I april bloggade jag även mycket om Sarja.. Så om ni vill läsa massa om Sarja ska ni checka den bloggen. Där skrev jag när hon fick fång och så.
På sommaren började mitt fotointresse bli mer seriöst. Började fota på ponnytävlingar och startade tillochmed en egen hemsida.
Började redigera mina bilder då också.
Felicia och Linement på bilden, så söta :')
Och gjorde min första bloggdesign! Hmm, jättefin ja..
Lite blandade färger, fint!
Jag var INTE ironisk när jag sa att 73 inlägg var mycket sedan mars i maj...
På denna bloggen har vi över 200 inlägg nu, vi har inte ens haft bloggen i 1 månad..
Livet rullade på i augusti, september. Magic kom in i mitt liv! Alldedes från början kan ni läsa om vår historia.
Mitt fotointresse började att svalna.. Att skriva om hästar var mycket roligare då.
Började skriva om mina ridpass!
På hösten började jag även lägga in lite utrustning i bloggen. Skrev seriösare och hade inte lika mycket smileysar. Hade fått mer besökare och följare.
Skrev långa inlägg om ridpassen, hade ännu inte vågat skriva ut mina egna åsikter om saker och ting.
Men i december blev det endast bloggning om hästar och då tyckte jag att arphoto inte passade. Skaffade en ny blogg med Sofia, ni minns väl Team Lersäter? ;)
Jag ljuger om jag inte säger att jag saknar Team Lersäter.. Många blev väldigt ledsna när vi slutade blogga där. Det förstår jag för där låg uppdateringen på topp, och läsarna + kommentarerna också! Men allting har väl ett slut, eller hur? Team Lersäter forever ♥



Ja det var väl lite om min "bloggresa". Hur mycket jag utvecklas och mognat för att jag bloggar.




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0