Förlåt!

Hej det var jätte länge sen jag bloggade nu men har inte haft tid och sen har jag inte haft några idéer om vad jag ska blogga om. men nu har jag fått nya idéer igen!! igår så var jag i karlstad och tittade på hopp träning på KRK det var jätte kul och jag lärde mig mycket nya saker. idag tränade jag för kicki det var också jätte kul, det roliga var att det i stort sett var samma övning. Vi skulle hoppa utan stigbyglar, det stog tre hinder på medelinjen först så skulle vi rid bågar runt hindren sen så skulle vi komma i galopp på första lägga en volt i mellan och sen samma sak igen, Stormis var lite stark så jag fick hopp hindret och sen lägga en volt och hoppa samma hinder igen och fortsätta så över alla. först var det lite kämpigt men när hon hade coolat ner sig lite så gick det super. Linement gosade jag och borstade ordentligt, det tyckte han var jätte mysigt!!!!!
till helgen blir det Eva träning 4 pass, ska bli super kul!!♥
Kram!








Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0