Gästbloggning!

Hej!
Jag heter Lina och bloggar här på : www.teamnyby.blogg.se. Där kan du föja mig, min 6-åriga ponny och min kompis med sina 2 hästar. Bloggen handlar mest om våra hästar men annat också. Camaro C heter min häst och är 6 år. Han är en connemara men lite arab i sig. Vi har nu börjat tävla lite och kommer bli mer och mer. Han är endå inte så erfaren på att hoppa så det får vi lära han. Men han har tävlat LA dressyr. Min kompis (My) hästar heter Ria och variant. Ria är är 11 år, blir 12 i maj och är en tysk-ridponny. Ria tränar LA i hoppning och LA i drassyr. Variant som fullständigt namn är Moflos Variant, har gått 5-års championatet och kom 5:a. Vi båda har även ett stort intresse för fotografering. Det var lite om oss! Följ gärna oss också!



/Team Nyby


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0