Goodmorning

Ja, nu är man vaken och ska snart äta frukost..
Ska ta med Magic sen också till Arvika, ska rida henne lite på terrängbanan eller skogen.
Nej nu ska jag gå över och släppa ut hästar och mocka, sen blire frukost.. :)

Postat av: Lisa Lundh

Hej först kan jag säga att jag älskar eran blogg!!

Skulle ni inte kunna skriva mer topp 5 "listor" typ tävlingsställen, pannband, sadlar osv? :)

Och typ dagens/veckans mm ryttare som ni tycker är bra eller har kämpat med sin häst/ponny eller nått! Haha hoppas ni fattar :)

2012-01-06 @ 12:10:44
Postat av: Lisa Lundh

Hej först kan jag säga att jag älskar eran blogg!!

Skulle ni inte kunna skriva mer topp 5 "listor" typ tävlingsställen, pannband, sadlar osv? :)

Och typ dagens/veckans mm ryttare som ni tycker är bra eller har kämpat med sin häst/ponny eller nått! Haha hoppas ni fattar :)

2012-01-06 @ 12:11:00

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0