Hej hej!

nu sitter jag hemma i våran lilla lägenhet, vi har precis spelat kort hehe! hade skratt anfall typ hela tiden :D aja idag kommer det några bilder håller på att ladda in dom i darton. Idag har vi varit hemma vid poolen hela dagen. jag och pappa gick och tränade på ett gym som hör till vårt hotell, sen kom mamma på att hon också ville träna så det fick bli dubbla tränings pass idag! :D imorgon ska vi till stranden. Idag så var vi och åt på en minirestaurang som är typ granne med våra hotell, där var det en jätte trevlig tjej som jobbade och hon var så duktig på eng så att jag också fatta något :) hon pratade länge med oss och på någon konstigt sätt så kom dom in på tsunamin som var här på Phuket 2004. Hon sa att hon hade en affär som låg i Patong som är grannby till Kamala, det var tjej som jobbade åt henne där och så ringde hon och sa att det var så blåsigt så att hon ville stänga, ok gör som du vill och två min efter samtalet kom den, den stora flod vågen. Känns rätt så läskigt att tänka på att jag har gått där den var. 400 meter utanför vårat hotell så var det vatten då, det är svårt att fatta att fina Kamala kan har varit så förstört.
aja nu ska ni få se en bild det är...... ja ni får se!:D









Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0