Mina ponnys

Inte en helt lätt ponny, pigg och het men är väldigt positiv till allt man gör. Ibland undrar jag varför jag fastnade för denna ponnyn, kanske personligheten? Hon kunde lika gärna vart min bästavän som människa. Hon förstår mig bättre än vad tusentals andra gör.

Denna ponnyn har kapacitet att bli något stort. Om det blir i dressyren eller hoppningen vet jag inte, men han är så duktig i båda så. 2012 kommer bli vårt år. Han ska bara slutmätas sen är det bara att köra på!
Min första häst som jag tävlade på. Han som lärde mig allt, han som jag vann på första gången. Han som jag är förstor för.  Han som min lillasyster tagit över. Han med stort H som är en en väldigt speciell häst.



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0