Tjenare!

hej på er alla! idag har jag varit med Wilma. först så var vi hemma och grejade lite med datorn, sen åkte vi till stallet. idag fick Linement ta det lite lugnt så jag skrittade i skogen lite och precis när vi hade kommit upp i skogen så är det en uppförs backe och då sa Wilma tänk om det såt en björn där! nej då sa jag, men då sa hon att det kan det vist göra så då vågade inte vi rida mer där fegisar!! Hahaha xD! Aja sen gick vi en annan stig där det va just, sen när vi kom hem till stallet så var Stormis redan klar så då var det bara att sätta sej upp på nästa och gå ner till ridhuset. Idag blev det lite lydnad egentligen så var det meningen att jag skulle har lite konditions träning men hon var lite stark och lyssnade inte så bra.

Nu blir det att greja med datorn!

Kram!!




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0