Allt klart!

Ja, då var man hemma igen då. Idag så har jag varit med mina kusiner, vi har varit ute typ hela dagen. Sen kom pappa och hämtade mig ca 12:00 så då städade jag lite hemma. När pappa åkte till jobbet så åkte jag och mamma till stallet. Idag så red jag Stormis med Sara, vi tränade dressyr pogram. Stormis var SKIT FIN, hon var världens ängel. Best in the world! Sen gick jag hem med henne och då hämtade jag Linement. Honom red jag i lilla ridhuset, han var också JÄTTE duktig. Så idag har det varit en toppen dag! Jag skrittsde av med min kompis Julia Bergman, vi tog en tur på ARK´s terängbana. När jag kom hem så duchade vi Stormis och borstadet Linement. Jag smörjde ALLA grejjer som jag ska ha imorgon. Är mycket nöjd med mig och min dag idag! Och jag är mycket taggad för i morgon! Nu ska jag äta så får se om jag hinner att blogga mer idag!



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0