Ponny Akuten nästa!

Japp då har Emma åkt hem och jag är hemma från stallet! Har haft en så kul dag det går att FÅÅ! Har varit jätte kul hemma och inte prata på i stallet! Idag så kom det en massör som heter Mirja, vi känner henne sen tidigare men hon har aldrig kommit och känt igenom min ponnys förut. Först tog hon Stormis, jävlar så coolt det var! Asså allt hänger ju ihopp på något oerhört kompilerat sätt och där fick jag tre hem läxor som jag ska gjöra tre gånger i veckan. Sen var det Linements tur och han var lika cool han! Aja, nu blir det att se på PONNYAKUTEN!!!<33(inspelat) haha!xD






Postat av: Emma

Jaa så kul vi hade!!;) synd att jag var tvungen att åka hem, hade gärnat stannat!!;D

2012-03-20 @ 16:16:17
URL: http://teamshowjumper.devote.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0