Spökhistorier del 1

Fortsätt kommentera med spökhistorier! Få chansen att synas på bloggen..
Här är en ..

Louise om Spöken...:
Jag har varit med om en jätte läskig sak jag med.. Så här var det:
Jag bodde i ett hus på landet, det var för några år sedan och jag var inne själv för dom andra var ute och grillade och jag skulle hämta något inne, kära melon tror jag. Och så plötsligt hör jag fotsteg uppe på övervåningen, först trodde jag att det var mamma eller nån men så ser jag att alla är ute... :/ det var skit läskigt, har hört fotsteg där uppe förut också. Lite tur att jag inte bor där längre...

Postat av: Lova Lundqvist

En spökhistoria dom berättar på spökkvällar på våran ryttarförening:

Det var en gång en flicka som hette Ellinor. Hon hade en svart häst. En sen kväll red Ellinor i ridhuset. Det var bara hon kvar i stallet och det var mörkt ute. Hon hade bara stängt ytterdörren till ridhuset så att hon kunde se ut. Plötsligt ser hon skuggor och hennes häst skenar okontrollerbart mot ytterdörren. Ellinor kämpar för att sitta kvar och försöker styra till sidan men hennes häst hoppar över ytterdörren . Ellinor bryter nacken. Hästen galopperade rakt ner i ett stup som ligger ca 20 m bort. Det sägs att klockan tolv varje natt så kommer hon till ridhuset i vita kläder och letar efter hennes häst.



Läskigt!

2012-01-06 @ 22:58:35
URL: http://stallbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0